Přejít na produktové menu

I letos můžete až do 21. prosince 2 x týdně vyzvedávat zboží v pražském skladu :) Víc informací v kontaktech.

Pánské trenýrky a trika Hangár, Normalizace, Sametová revoluce, Milada Horáková, Odboj a Legionáři lze objednávat jen do 9. prosince. Pak zas až po Vánocích.

Garance doručení zboží do Vánoc je při objednávkách do 15. prosince, pak doporučujeme osobní odběr.

Spotřební imaginace státního socialismu

Skladem 3 ks

Zkontrolovat dostupnost

1 399 Kč

Autor: Lucie Česálková (ed.), kol. (ed.), Ondřej Táborský (ed.)

Nakladatelství: Akropolis, Národní muzeum

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.


Více
Téma historie, komunismus, komunizmus, kultura, socialismus, socializmus



Newsletter